« Przeglądaj menu z lewej...
Radiotelefony dla kolejnictwa
Pyrylandia F-747 (pociągowy i bazowy)
Radiotelefony: F-747M pociągowy i F-747S stcjonarny przeznaczone są do pracy w dyspozytorskich sieciach łączności radiowej w ramach funkcjonującej na PKP radiotelefonicznej sieci pociągowej pracującej w paśmie VHF (136-174 MHz). Stworzone specjalnie na potrzeby kolejnictwa zapewniają łączność radiową pomiędzy radiotelefonami stacjonarnymi (np. dyspozytorzy ruchu), przewoźnymi - pociągowymi, (np. obsuga pociągów, lokomotyw) oraz przenośnymi (np. służby terenowe). Radiotelefony F-747 wyposażone są w układy nadawania i odbioru sygnalizacji tonowej ZEW 1, ZEW 2, ZEW 3 oraz sygnału Radio-Stop (Alarm):
- układ kodująco-dekodujący sygnał Radio-Stop oraz wyjście sterujące (24VDC) załączeniem pokładowych urządzeń samoczynnego hamowania pociągu (SHP).
Wysłanie/odbiór sygnału Radio-Stop umożliwia zdalne zahamowanie wszystkich pojazdów szynowych, znajdujących się w zasięgu radiotelefonu nadającego sygnał Radio Stop, wyposażonych w układ dekodowania i odbioru sygnału Radio Stop (Alarm) sprzężony z układem SHP. Radiotelefony F-747M i F-747S są wykorzystywane do pracy w systemach zdalnej łączności dyspozytorskiej - analogowej w paśmie 150MHz oraz cyfrowej GSM-R.
Radiotelefony przewoźne mogą być wykorzystane m.in. do automatycznego przekazywania danych o swym aktualnym położeniu GPS/GPRS.
Rodzina radiotelefonów F-747 została zaprojektowana w związku z zapotrzebowaniem na nowoczesny radiotelefon specjalizowany dla Polskich Kolei Państwowych (PKP). Oferowane przez naszą firmę radiotelefony spełniają wszystkie punkty zawarte w "Wymaganiach techniczno - eksploatacyjnych na radiotelefon pociągowo-stacyjny dla potrzeb PKP" zatwierdzone przez Naczelnego Dyrektora Automatyki i Telekomunikacji DG PKP z dn. 09.05.97r.
Poprzez zmianę oprogramowania można każdy z radiotelefonów tej rodziny przystosować do potrzeb innych użytkowników pracujących w zakresie częstotliwości (136 - 174) MHz oraz GSM-R.